S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

doprava

 

vratenie tovaru

 

Ak máte záujem o dodanie tovaru do presne určeného termínu, prosíme uveďte to pri objednávke alebo sa informujte pred objednávkou emailom. 

TOVAR V AKCII

NAJPREDÁVANEJŠÍ

 

Reklama

 

Nájdete nás na portáli

Pôžičky

 

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.

Pricemania.sk

WebShopy - Katalog internetovych obchodov

Toplink - katalog odkazů

Surf.sk

Nakupujem z domu - katalóg internetových obchodov

Porovnanie cien tovarov

Pozri.sk - katalóg, vyhľadávač

e-shopy.sk

Navštívte Uniwebshop.sk u ShopMania

 

 

eShopy-katalog.sk Katalóg internetových obchodov - Internetové obchody: e shopy

 

aha.sk :: Internet na tri


Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

 

Všeobecné obchodné podmienky  pre kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu

 
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP) sa riadia zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, č. 108/2000 o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji a zákonom č. 40/1964 Z.z. (Občiansky zákonník)


Základné ustanovenie a pojmy

Prevádzkovateľom portálu je fyzická osoba:

Ing. Michal Mrúz
Bzenov 24
082 42 Bzenov

IČO: 46669868

DIČ: 1084977190

Používanie internetového obchodu www.uniwebshop.sk (ďalej len „IO“) je dobrovoľné.

Používateľ portálu je akákoľvek osoba, ktorá má záujem o informácie, tovar alebo služby nachádzajúcich sa na
IO prevádzkovateľa. Používateľ registráciou akceptuje všeobecné obchodné podmienky a zaväzuje sa ich dodržiavať.
Prevádzkovateľ zverejňuje zoznam tovarov a služieb, ktoré ponúka zákazníkovi a umožňuje zákazníkovi tovary objednávať prostredníctvom aplikácie na internetovej adrese www.uniwebshop.sk (ďalej iba elektronický obchod). Tieto obchodné podmienky sú viazané na nákup v elektronickom obchode. Odoslaním objednávky cez elektronický obchod zákazník vyjadruje, že si všeobecné obchodné podmienky prečítal v plnom rozsahu, porozumel všetkým podmienkam a bezvýhradne s nimi súhlasí. Nákup tovaru prostredníctvom internetového obchodu môžu uskutočňovať právnické aj fyzické osoby.

Informácie o službách, tovare a cene

Cena

Cena nezahŕňa náklady na doručenie objednaného tovaru do miesta určenia, ktoré je poskytované ako doplnková služba.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo upraviť cenu uvedenú v katalógu elektronického obchodu.

Všeobecné obchodné podmienky

Tieto obchodné podmienky sú vydané v súlade s ustanovením obchodného zákonníka Slovenskej republiky a upravujú právne vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim.
Zaslaním záväznej objednávky predávajúcemu vyjadruje kupujúci s týmito podmienkami svoj bezvýhradný súhlas.

Predmet plnenia

Objednávka može byť doručená predávajúcemu prostredníctvom internetového obchodu, e-mailu, osobne, telefonicky. Objednávka je vždy pre kupujúceho záväzná. Cena uvedená u každého druhu tovaru v cenníku je konečná. Cena tovaru sa rozumie „zo skladu predávajúceho“, tj. nezahrňuje náklady na dopravu tovaru ku kupujúcemu.
Tovar je zasielaný kupujúcemu prostredníctvom Slovenskej pošty. Ceny sú definované v internetovom obchode podľa výberu spôsobu dodania a váhy tovaru.

Podmienky predaja

Kupujúci a predávajúci sa ďalej dohodli takto:

Objednávka je záväzná.
Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 24 hodín od vytvorenia objednávky, a to bez udania dôvodu. V tomto prípade je zrušenie objednávky bez storno poplatkov. Kupujúci môže objednávku zrušiť telefonicky
na tel. č.: +421 908 050 250, alebo e-mailom: info@uniwebshop.sk. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predavajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo telefonicky.

V prípade zrušenia objednávky zo strany kupujúceho neskôr, ako do 24 hodín, predavajúci je oprávnený požadovať storno poplatok vo výške 30% z celkovej ceny objednávky (na pokrytie škody súvisiacej so zaistením objednaného tovaru od dodávateľov a jeho úhradou).

Ak si kupujúci (objednávateľ) neprevezme už vyexpedovaný tovar a žiadným spôsobom objednávku pred tým nezrušil, zaväzuje sa kupujúci zaplatiť zmluvnú pokutu vzniknutú za neprevzatie zásielky vo výške 30% z celkovej ceny objednávky.

Dodacia doba a platobné podmienky

Bežná doba expedície tovaru je v závislosti od tovaru a dostupnosti.(Expedíciou sa rozumie predanie zásielky Slovenskej pošte alebo kuriérskej spoločnosti). Objednávky sú vybavované v poradí, v akom boli doručené predávajúcemu. V prípade, že objednaný tovar nie je v čase doručenia objednávky na sklade, bude kupujúci s touto skutočnosťou oboznámený.
Ak nie je stanovené inak, náklady na dopravu platí kupujúci. Predávajúci je oprávnený plniť predmet objednávky i čiastočne, ale vždy na základe súhlasu kupujúceho. Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu za dodaný tovar vrátane poštovného. Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k tovaru až dňom zaplatenia ceny v prospech predávajúceho v plnej výške. Predávajúci nezodpovedá za meškanie alebo nemožnosť dodávky tovaru v dôsledku vyššej moci alebo v prípade, kde objednaný tovar nie je v žiadanej lehote na trhu dostupný.

Platba

Tovar je možné uhradiť

  • Dobierkou
  • Prevodom na účet

Doprava

Doprava sa realizuje prostrednictvom Slovenskej pošty, Českej pošty, dopravnou spoločnosťou alebo nami.

 

Dodacia doba

  • ak je tovar skladom 2-5 dní
  • ak nie je skladom 5-25 dní


Poštovné a balné

Slovenská republika

- spôsob dopravy:

  • Slovenská pošta

- spôsob platby:

  • dobierka: 3,00€
  • prevodom na účet: 2,00€

Česká republika

- spôsob dopravy:

  • Česká pošta

- spôsob platby:

  • dobierka: 7,00€
  • prevodom na účet: 5,00€

 

Odstúpenie od objednávky

Všetok tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom). Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné.

Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom. V prípade, že bol tovar už zaplatený, peniaze Vám vrátime najneskôr do 10 pracovných dní po obdržaní vrátenej zásielky, na účet z ktorého ste zaplatili, prípadne inou formou podľa vzájomnej dohody. Poštovné náklady na vrátenie tovaru nepreplácame.


Predávajúci si vyhradzuje právo odstúpenia od objednávky v prípade, ak sú mu známe skutočnosti, pre ktoré by si kupujúci tovar neprevzal, alebo sa jedná o objednávku s nepravdivými, nepresnými alebo neúplnými údajmi o kupujúcom.

Internetový obchod
Pred zaslaním objednávky je kupujúci povinný zoznámiť sa s obchodnými a reklamačnými podmienkami.
Objednávky uskutočnené formou internetu sú vždy záväzné pre kupujúceho ihneď po odoslaní na server. Kupujúci zodpovedá za škody, ktoré vznikli predávajúcemu vinou nesprávneho použitia interentové obchodu.

Záverečné ustanovenia
Všetky zmeny týchto všeobecných obchodným podmienok budú prevedené výhradne v písomnej forme a budú uverejnené na internetovej stránke predávajúceho najneskôr v deň ich vstúpenia do platnosti.

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné od 1.4.2011

Reklamačný poriadok

Právo na uplatnenie reklamácie.
Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru vada, má kupujúci právo vadu reklamovať. Pre správne posúdenie je nutné, aby bol reklamovaný tovar čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Kupujúci je povinný pri používaní tovaru dodržiavať okrem všeobecne známych pravidiel, rovnako aj podmienky stanovené pre používanie tovaru v záručnom liste alebo v návode na použitie, užívať a ošetrovať tovar v súlade s jeho prirodzenou životnosťou.

Miesto a spôsob uplatnenia reklamácie
Reklamáciu je možné uplatniť písomnou formou e-mailom, poštou.

Reklamovaný tovar je možné doručiť Slovenskou poštou alebo prostredníctvom prepravcu.
Súčasťou reklamácie musí byť písomný popis chýb, ktoré sú predmetom reklamácie a doklad o kúpe tovaru, záručný list alebo poštová doručenka.
Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za chyby (reklamáciu) vždy postačuje jeden z uvedených dokladov.

Zodpovednosť predávajúceho
Predávajúci zodpovedá za to, že predávaná vec má kvalitu a úžitkové vlastnosti vo všeobecnosti požadované, predávajúcim alebo výrobcom popisované alebo očakávané, že zodpovedá požiadavkám, právnym predpisom, je v určenom množstve, a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pri použití veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú na tovare po prevzatí (zakúpení) tovaru v záručnej dobe.

Predávajúci nezodpovedá za vady ak:
- si kupujúci vadu spôsobil sám,
- kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel,
- reklamácia odporuje povahe tovaru, hlavne uplynutiu doby trvanlivosti tovaru.
- pre ktoré bola poskytnutá zľava s ceny tovaru
- ktoré vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru, jeho nesprávnym, či nadmerným používaním alebo ktoré
vznikli po uplynutí doby životnosti tovaru.
- spôsobené zásahom kupujúceho alebo inej osoby na tovar, alebo jeho súčasť.

O prijatej reklamácií sa kupujúcemu vystaví reklamačný list s uvedením dátumu, kedy sa reklamácia prijala, aký tovar je reklamovaný, kedy a kde bol tovar zakúpený, o akú vadu sa jedná a cenu, za akú bol tovar zakúpený. Ak kupujúci reklamuje vadu tovaru, predávajúci reklamáciu riadne preverí a rozhodne o jej vybavení ihneď v zložitých prípadoch do 15 dní.
Predávajúci vybaví reklamáciu maximálne do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Lehoty na uplatnenie reklamácií
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci kupujúcim ak na tovare, jeho obale alebo v záručnom liste nie je uvedená záručná doba dlhšia.
Ak je reklamácia vybavená opravou, predlžuje sa záručná doba o dobu od uplatnenia reklamácie do dňa, kedy je spotrebiteľ povinný po skončení opravy si tovar prevziať, a to aj v prípade, že tak neurobil. Ak je reklamácia vybavená výmenou tovaru za tovar nový, plynie nová záručná doba odo dňa, kedy bol tovar odovzdaný, resp. zaslaný kupujúcemu.
Ak nie je reklamácia vadného tovaru uplatnená v záručnej dobe, právo zo zodpovednosti za vadu zaniká. Kupujúci bude po vybavení reklamácie informovaný osobne, telefonicky alebo e-mailom.

Práva spotrebiteľa
Pri vadách tovaru, ktoré spotrebiteľ v priebehu záručnej doby uplatní, má právo pri odstrániteľných vadách, aby bola vada odstránená bezplatne, riadne a načas.. Pri vadách, ktoré nemožno odstrániť a ktoré bránia riadnemu užívaniu veci, má spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od kúpy odstúpiť a požadovať vrátenie kúpnej ceny.
Ak je vada odstrániteľná, avšak pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave nemôže spotrebiteľ vec riadne užívať, má právo na výmenu veci alebo na vrátenie kúpnej ceny tovaru. Rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu, ktorú nemožno odstrániť má kupujúci aj pri oprave vadného tovaru po lehote 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Ak ide o neodstrániteľné vady, ktoré nebránia riadnemu užívaniu veci, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Osobné údaje a iné dôverné informácie kupujúceho, poskytnuté uniwebshop.sk prostredníctvom objednávkového formulára, alebo iným spôsobom, slúžia výlučne pre poskytnutie konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám.